Мобилна апликација My Hummy
Нема врска со уредот. Што треба да направите?
Bluetooth технологијата што се користи во вашиот myHummy има одредени ограничувања, вклучувајќи опсег и време на реакција. Обидете се да го доближите вашиот паметен телефон поблиску до вашиот myHummy и да почекате малку. Поврзувањето се сигнализира со иконата за глава на мече во централниот горен дел на екранот. Апликацијата не работи кога иконата е сива. Забелешка: проверете дали функцијата Bluetooth е овозможена на вашиот паметен телефон.
Bluetooth не е овозможен на овој уред. Што треба да направите?
Ве молиме проверете дали Bluetooth функцијата е овозможена.
Што треба да направите кога вашиот сензор за спиење е премногу чувствителен?
Доколку сметате дека сензорот за спиење не работи правилно, контактирајте не на app.support@myhummy.com за да добиете техничка помош за прилагодување на поставките.
Дали апликацијата работи со постари верзии на myHummy?
Апликацијата работи со моделите MB01 и MB02; Ова е уредот со тиркизна боја, во облик на срце со бела глава на мече. Другите механизми не се компатибилни со апликацијата.
Зошто не можам да ја преземам апликацијата?
Апликацијата работи само на уреди опремени со Android верзија 4.4 или понова и со iOS 8.0 или понова. Проверете дали вашиот оперативен систем е компатибилен со оваа апликацијата.
Имате прашања?
Прати ни порака
Корисничка поддршка
За било какви проблеми со вашата нарачка, купени производи, проблеми со функционирањето на страната или проблеми при процесот на купување пратете ни порака преку сервисот на Dream.mk или контактирајте не на меил или телефон.
ул. Илинденска бр.15/4, 2460 Валандово
(+389) 70 926 333
info@dream.mk